8 Eylül 2009 Salı

Seda Sayanlı Bayan Pepsi Reklamı (baymaktan bayan)

İşte yüzyıla, hatta ne yüzyılı efenim milenyuma dalgasını vuracak bir reklam fikri. Seda Sayan'a pepsi tırı kullandırmak. [Dalga vurmak.]

Hangi süper zeki reklam yazarı ekibinden çıktı bu fikir çok merak ediyorum. [hayır varsa böyle muhteşem fikirleri şoke olmayalım, hazırlıklı olalım.]

Koskoca bir tırla gelen Seda Sayan, hanım abla ve gerzek elemanın önünde durup trafiği engelliyor. Ablamız cırlıyor, "Aeayy Seda Hanıım" diye.

Yurda göndereceklermiş, durumları yokmuş. Allah'ım yarabbim. 10.000 liramız olsaydı ne iyi olurdu. Aaa o kolayyaa, [bak bak akıllarınca kolayyaa, kolaylaa falan kelime oyunları] Bacım seç bakim birini, bence şunu al. Lan muhabbete bak.

Sonra hop onbinlira. Haydaa. Oleey, bir sevinç bir temaşa. "Ayinan mıyorum Seda Hanıım" [ya ablacım cırlama bi]

Sonra babaya mesaj polemiği var, Ulan onbinlira kazanmışsın ödemeli ara, ne mesajı, bir de kontür dileniyorlar iki dakkada orada. "E kontürümüz yok ki?" Lan ne bedavacı insanlarmışsınız kardeşim.

Baba, pepsiden onbinlira çıktı, ünüversiteye gidebilicem. Olaaeeey.

Bu kadar güzel kurgulanmış, bu kadar edebi şu nadide reklamın bir de müziği var ki, hint mi desem, ne desem acayip diyarlara götürüyor, susuz getiriyor.

Kendilerine bakır maşrapa ödülü vererek bu postu bitiriyor, buna benzer tüm fikileri hayata gerçirmelerini temenni ediyoruz.


Yok ben muhakkak kendim izlemeliyim: Buradan buyur.

2 yorum:

battaniyem dedi ki...

duygularıma tercuman olduğun için teşekkür ederim monera onlara reklamcı diye para verenin aklına şaşarım...ayrıca dido reklamı ve tugayın iğrenç sesiyle "insanlar bunu cafelerde sokaklarda hatta metroda kullanıyor" dediği reklamda bunlar kadar berbat...bi nike reklamını izle bide bunları izle yazık bize yahu!!!

Monera dedi ki...

Hehehe, rica ederim, göbek adım duygu tercümanı zaten benim :]

notpad: vosvos reklamları da güzeldir.